ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Υπό του Δρ. Δημητρίου Ν. Γκέλη - MD, ORL, DDS, PhD, Medical Life Coach








Παραγγελίες και Πληρωμές

Πως μπορώ να κάνω  μια παραγγελία;

Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 27410 26631 ή 6944280764 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 10.00 έως 1.00μμ. ή στέλνοντας mail στο pharmage@otenet.gr ή μέσω του e-shop της Pharmagel

Πως χρησιμοποιείται το Καλάθι Αγορών της Pharmagel;

Το καλάθι αγορών «φιλοξενεί» προσωρινά τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα είδη που επιθυμείτε ή και να αλλάξετε την ποσότητά τους.

Έχω ήδη ολοκληρώσει την παραγγελία μου, όμως επιθυμώ  να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάποια προϊόντα, να την ακυρώσω εξολοκλήρου ή να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε αλλαγές μέσω email στο pharmage@otenet.gr ή και τηλεφωνικά στο 27410 26631 ή στο 6944280764 τις εργάσιμες ημέρες από 10.00 πμ. έως 1.00 μμ. 

Πως μπορώ να ελέγχω σε τι κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου;

Από τη στιγμή που ολοκληρώσατε την εισαγωγή της  παραγγελίας σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων. Μόλις το δέμα με τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδοθούν  από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex θα λάβετε ένα  e-mail , στο mail που μας έχετε δηλώσει,  τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες, ώστε να ελέγχετε μόνοι σας την πορεία παράδοσης.

Κάθε φορά παραγγέλνω τα ίδια προϊόντα. Μπορώ να αυτοματοποιήσω κάπως την παραγγελία μου;

Φυσικά. Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 27410 26631 ή 6944280764 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για τα είδη που σας ενδιαφέρουν.

Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;

Με την προϋπόθεση να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας είναι διαθέσιμο μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Ιστορικό Παραγγελιών».


Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται άμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για αυτό είναι καλό να έχετε βεβαιωθεί απολύτως για τα είδη που έχετε στο καλάθι σας και ότι δεν αποφασίσατε να ακυρώσετε την παραγγελία.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών που εφαρμόζετε;

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τηλεφωνικά ή μέσω του mail της εταιρείας μας, μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος εντός 10 ημερολογιακών ημερών και να λάβετε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών.
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία [Βλέπε ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ].
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από εμάς στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν λείπει. Τι να κάνω σ΄αυτή την περίπτωση;

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 27410 26631 ή στο 6944280764 τις εργάσιμες ημέρες από 10.00 πμ. έως 1.00 μμ. 


Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι μπορώ να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας το επιστρέψετε προκειμένου να σας το αντικαταστήσουμε. Σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής.

Επέστρεψα το προϊόν, αλλά δεν έχω ακόμη παραλάβει τα χρήματά μου. Πότε και πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να ολοκληρωθεί η παραλαβή, ο έλεγχος και η αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στη συνέχεια, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, η επιστροφή ολοκληρώνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες ως εξής:
1. Αντικαταβολή: Επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
2. Τραπεζική Κατάθεση: Εάν η κατάθεση έχει γίνει από μεταφορά, ζητάμε από την τράπεζα να προχωρήσει σε μερικό ή ολικό αντιλογισμό, εάν αυτό είναι δυνατό. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να μας στείλετε  έναν Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
3. Πιστωτική Κάρτα: Η αρχική χρέωση της κάρτας ακυρώνεται ολικώς ή μερικώς ανάλογα με την περίπτωση (ολικής ή μερικής ακύρωσης) και του χρόνου που έγινε η χρέωση. Αν είναι αδύνατη η επιστροφή στην κάρτα σας, μας στέλνετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, αφού αφαιρεθούν τα πιθανά τραπεζικά έξοδα και τα έξοδα των μεταφορικών και της αντικαταβολής..

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά στη σελίδα ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.

Πότε  δρομολογείται η υλοποίηση της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που εισάγατε και ολοκληρώσατε την παραγγελία σας και η πληρωμή έγινε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της πορείας της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex θα λάβετε στο email, που μας έχετε δηλώσει, τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε κάποια άλλη διεύθυνση ως δώρο;

Εσείς μπορείτε να κάνετε την παραγγελία, να την πληρώσετε και στέλνουμε το δέμα με το προϊόν σε οποιαδήποτε διεύθυνση μας υποδείξετε.  Αυτή η διεύθυνση μπορεί να ανήκει σε άλλη πόλη από αυτήν που κατοικείτε.

Μπορείτε να παραδώσετε σε Ταχυδρομική Θυρίδα;

Βεβαίωςι μπορούμε να παραδώσουμε σε Ταχυδρομική Θυρίδα.

Τι θα συμβεί εάν σας έχω αναγράψει  λανθασμένη διεύθυνση;

Εάν η παραγγελία σας έχει λανθασμένη διεύθυνση, απλά δεν θα παραδοθεί και κάποια στιγμή θα επιστραφεί σε εμάς από την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex. Εάν αντιληφθήκατε πως η διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει είναι λάθος, σας παρακαλούμε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 27410 26631 ή 6944280764 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 10.00 έως 1.00 μμ ή στείλτε mail στο: pharmage@otenet.gr, προκειμένου να ενημερώσουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών και να σας παραδώσει ασφαλώς το δέμα, το συντομότερο  δυνατόν

Είναι υποχρεωτικό να ανοίξω λογαριασμό για να βάλω την παραγγελία μου;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίξετε λογαριασμό – μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης.
Είναι όμως προς το δικό σας συμφέρον να ανοίξετε λογαριασμό αφού:
• Η κάθε παραγγελία σας θα τύχει ταχύτερου  checkout  
• Βλέπετε την κατάσταση της πορείας της παραγγελίας σας και το ιστορικό των αγορών σας
• Αλλάζετε τις επιλογές πληρωμής και αποστολής όποτε εσείς το κρίνετε σκόπιμο
• Παραγγέλνετε εύκολα προϊόντα που είχατε παραγγείλει στο παρελθόν

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Είναι απλό. Πατήστε το link «Δεν θυμάστε το κωδικό σας;» και θα σας στείλουμε αυτόματα ένα μήνυμα email για να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 27410 26631 ή 6944280764 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 10.00 έως 1.00μμ ή στείλτε mail στο: pharmage@otenet.gr, για βοήθεια. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να σας πούμε τον παλιό σας κωδικό. Μπορούμε όμως να βοηθήσουμε να τον αλλάξετε.

Άλλαξα διεύθυνση, τηλέφωνο, email. Πως μπορώ να ενημερώσω τις πληροφορίες μου;

Θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και να επισκεφτείτε τη διαχείριση λογαριασμού προκειμένου να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε. Εναλλακτικά μπορείτε στην επόμενη αγορά σας να τροποποιήστε τα στοιχεία σας κατά το checkout.

Πότε οριστικοποιείται η τιμή ενός προϊόντος;

Η τιμή ενός προϊόντος οριστικοποιείται με την εισαγωγή στο καλάθι. Από αυτό το σημείο και μετά, τυχόν αλλαγή στην τιμή του προϊόντος δεν θα επηρεάσει την παραγγελία σας.

Προσφέρετε εκπτώσεις για μεγάλες αγορές;

Όχι, δεν προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις για μαζικές αγορές.

 
Επικοινωνία

Στις περισσότερες περιπτώσεις σας συστήνουμε να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών που λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή από 10:00 – 14:00 27410 26631 ή 6944280764 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 10.00 έως 1.00μμ ή στείλτε mail στο: pharmage@otenet.gr,και από εκεί θα σας κατευθύνουν ανάλογα. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας

Πληροφορίες - Παραγγελίες – Εξυπηρέτηση Πελατών
Καλέστε: 27410 26631 ή 6944280764 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 10.00 έως 1.00μμ ή στείλτε mail στο: pharmage@otenet.gr,








 

 

 



Logo


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

• Επωνυμία: Δ. Γκέλης & ΣΙΑ ΕΕ (Pharmagel)
• ΑΦΜ: 093583960
• ΔΟΥ: Κορίνθου
• Έδρα: 80ό ΧΙΛ. Π.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, Κόρινθος 20131 [ΤΘ 370]
• Αριθμό ΓΕΜΗ: 114885337000
• Τηλέφωνα: +302741026631, + 306944280764
• Ε-mail: pharmage@otenet.gr
• ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ »
• ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ »
• ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ »
• ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ »
• ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ »
• ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ »
• ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ »
• ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ »
*



Newsletter