Παραγγελίες και Πληρωμές
Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2741026658 ή 6944280764 ή στέλνοντας SMS κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 10.00 έως 1.00μμ. ή στέλνοντας mail στο pharmage@otenet.gr ή μέσω του e-shop της Pharmagel
Βεβαίως μπορείτε. Τα προϊόντα μας αποστέλλονται σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε το e-shop. Πρέπει οπωσδήποτε να στείλετε mail με την ακριβή διεύθυνσή σας, το τηλέφωνό σας και το mail σας, για να σας πληροφορήσουμε το κόστος των μεταφορικών που θα επιβαρυνθείτε, ανάλογα με τη χώρα ή ήπειρο αποστολής και μετά κάνετε κατάθεση στο λογαριασμό της pharmagel στην Pireaus Bank. IBAN: GR 4701725090005509007725491 ΚΑΙ SWIFT: PIRBGRAA. Τα μεταφορικά που αναφέρονται στο e-shop της Pharmagel αφορούν αποστολές μόνον στην Ελλάδα. Οι αποστολές στην Κύπρο και τις λοιπές χώρες της Ευρωπαίκής Ένωσης δεν γίνονται με αντικαταβολή. Για το κόστος των μεταφορικών ενημερώνεται προηγουμένως ο καταναλωτής τηλεφωνώντας ή στέλνοντας SMS στο 6944280764 ή 2741026658 ή στέλνοντας mail στο pharmage@otenet.gr.
Πριν από την ταχυδρομική αποστολή του προιόντος στην Κύπρο ή σε λοιπές χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης ή του εξωτερικού προηγείται η καταβολή του κόστους των προϊόντων και των μεταφορικών στο λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς στο ΙΒΑΝ της Δ. Γκέλης και ΣΙΑ ΕΕ: GR4701725090005509007725491.
Το καλάθι αγορών «φιλοξενεί» προσωρινά τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα είδη που επιθυμείτε ή και να αλλάξετε την ποσότητά τους.
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε αλλαγές μέσω email στο pharmage@otenet.gr ή και τηλεφωνικά στο 2741026658 ή στο 6944280764 τις εργάσιμες ημέρες από 10.00 πμ. έως 1.00 μμ.
Από τη στιγμή που ολοκληρώσατε την εισαγωγή της παραγγελίας σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων. Μόλις το δέμα με τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδοθούν από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex ή άλλη μεταφορική εταιρεία θα λάβετε ένα SMS στο κινητό σας ή στο mail που μας έχετε δηλώσει, τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες, ώστε να ελέγχετε μόνοι σας την πορεία παράδοσης στην ιστοσελίδα: SPEEDEX Track & Trace ή άλλης μεταφορικής εταιρείας.
Φυσικά. Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2741026658 ή 6944280764 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για τα είδη που σας ενδιαφέρουν.
Με την προϋπόθεση να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας είναι διαθέσιμο μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Ιστορικό Παραγγελιών».
Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται άμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για αυτό είναι καλό να έχετε βεβαιωθεί απολύτως για τα είδη που έχετε στο καλάθι σας και ότι δεν αποφασίσατε να ακυρώσετε την παραγγελία. Πριν κάνεται παραγγελία με πιστωτική κάρτα από την Κύπρο ή οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του εξωτερικού επικοινωνήστε μαζί μας στο pharmag@otenet.gr ή στο 26658 ή στο 6944280764 για να ενημερωθείτε για το κόστος των μεταφορικών.
Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τηλεφωνικά ή μέσω του mail της εταιρείας μας, μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος εντός 10 ημερολογιακών ημερών και να λάβετε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών.
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία .
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από εμάς στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους
Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2741026658 ή στο 6944280764 τις εργάσιμες ημέρες από 10.00 πμ. έως 1.00 μμ ή στέλνετε SMS στο 6944280764 ή mail στο pharmage@otenet.gr.
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας το επιστρέψετε προκειμένου να σας το αντικαταστήσουμε. Σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής.
Για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να ολοκληρωθεί η παραλαβή, ο έλεγχος και η αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στη συνέχεια, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, η επιστροφή ολοκληρώνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες ως εξής:
1. Αντικαταβολή: Επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
2. Τραπεζική Κατάθεση: Εάν η κατάθεση έχει γίνει από μεταφορά, ζητάμε από την τράπεζα να προχωρήσει σε μερικό ή ολικό αντιλογισμό, εάν αυτό είναι δυνατό. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να μας στείλετε έναν Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
3. Πιστωτική Κάρτα: Η αρχική χρέωση της κάρτας ακυρώνεται ολικώς ή μερικώς ανάλογα με την περίπτωση (ολικής ή μερικής ακύρωσης) και του χρόνου που έγινε η χρέωση. Αν είναι αδύνατη η επιστροφή στην κάρτα σας, μας στέλνετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, αφού αφαιρεθούν τα πιθανά τραπεζικά έξοδα και τα έξοδα των μεταφορικών και της αντικαταβολής..
Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά στη σελίδα ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.
Από τη στιγμή που εισάγατε και ολοκληρώσατε την παραγγελία σας και η πληρωμή έγινε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων.
Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex θα λάβετε στο email, που μας έχετε δηλώσει, ή ένα SMS στο κινητό σας, που μας έχετε δηλώσει, τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.
Εσείς μπορείτε να κάνετε την παραγγελία, να την πληρώσετε και στέλνουμε το δέμα με το προϊόν σε οποιαδήποτε διεύθυνση μας υποδείξετε. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να ανήκει σε άλλη πόλη από αυτήν που κατοικείτε.